miercuri, 9 noiembrie 2011

Doar odata(part IV)

Doar Odata IV

Ma uimise povestea lui. De la discutia noastra si pana la meciul de volley nu trecuse chiar atat de mult
timp.Mintea? Era cam sigur pe el sa minta. Nu-mi adresase nici un cuvant in acea seara,si nici restul
verii.Gandul meu zbura la el de fiecare data cand mancam inghetata de ciocolata, de fiecare data cand
auzeam o melodie salsa, dar in special seara. Seara devenise un chin pentru mine.Pana atunci iubeam
noaptea,eram nerabdatoare ca soarele sa apuna probabil din cauza ca acolo totul incepea seara, ziua insemna
leneveala la soare, poate putin shopping.In ultima mea zi acolo Jesse ma luase la o tura de cumparaturi
"pentru noul an de scoala". Printre hainele noi de scoala Jesse strecura si o rochita galbena din in,cu o
pereche de balerini si cordeluta de aceiasi culoare.
-Asta pentru ce e?
-E ultima petrecere Tori. Trebuie sa vi.
O spusese cu o voce subtire si aproape implorandu-ma sa merg. Nu puteam rezista privirii de catelus a
ei,asa ca am acceptat. Ce mai putea merge rau?
Abia cand am ajuns acasa miam amintit, uitasem sa intreb daca Cole avea sa apara. Dar desigur ca va fi
prezent. Era o petrecere pt noi toti,nu numai pentru mine,asa ca miam pus in cap sa vorbesc cu el in
acea noapte,poate ultima mea sansa. Restul zilei mam pregatit psihic pentru discutia mea cu Cole, aproape
uitasem ca trebuia sa plec la acea petrecere pt a vorbi cu el. Cand observasem ora(oare gandisem atat
de intens incat nici macar nu auzisem ceasul batand ora 8?) am sarit din pat imbracandu-ma. Jesse
Avusese dreptate. Galbenul in contrast cu pielea mea bronzata arata ca un voal de scantei pe mine si
se potrivea perfect cu stilul meu de imbracaminte.Nici prea lunga,nici prea scurta.Petrecerea se tinea la
Wesley acasa, eu practic trebuia sa traversez strada si eram acolo asa ca am ales sa mai astept vreo 2
ore.
Cand intrasem pe usa cu totii erau beti. Nu erau numai prietenii mei acolo ci si o tona de oameni pe
care nui vazusem in viata mea,dar prietenii mei fiind cu alcol la bord socializau cu toata lumea.Problema
mea numarul 1 era sal gasesc pe Cole, si dupa o cautare amanuntita il gasisem afara pe balansuar.Din spate
arata ca si cum era gata sa lesine, dar nu era asa. Era perfect treaz,cu mana inca in ghips,iar in mana
libera o bere.
-Cole?
Cand se intoarse spre mine,si privirea lui se incrucisa cu a mea crezusem ca aveam sa cad jos.Ma ametea
pur si simplu. Ma uitam la privirea lui si simteam cum pulsul imi accelera iar fiecare particica din mine
incepu sa tremure.
-Ah,buna..Tori.
Nu era prea fericit sa ma vada,dar oare de ce?!. Ironic,il placeam dar il refuzasem, iar de atunci parca imi
placea si mai mult.
-Putem vorbi?
Imi facu semn sa ma asez langa el.
-Uite Cole,nu am vrut sa te superi,dar ...eu chiar nu cred ca sunt gata sa..
Nu terminasem propozitia caci buzele lui se lipira de ale mele.Acolo si atunci lumea disparu,parca timpul
se opri fara sal roage nimeni, nu mai exista nimeni in jur,nu mai auzeam nici o voce sau muzica, savuram intens
sarutul lui. Era lent dar tot odata plin de pasiune, nu mai experimentasem asa ceva pana atunci.Imi parea rau ca
se termina,iar timpul si oamenii si vocile revenira la normal.
-Ai inteles mesajul nu?
-Tare si clar.
Imi pusesem capul pe umarul lui iar el isi propti barbia de capul meu invartindu-mi parul prin degetele lui.Fusese un moment
unic, care stiam,eram constienta ca nu aveam sal mai simt niciodata cu nimeni altcineva. Numi dadusem seama atunci cat de mult
acel sarut imi influentase modul dea gandi,modul deal privi pe el, modul de viata.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu