joi, 23 iunie 2011

Doar o data(part III)

Portretul visatorului





Cum treceau zilele, eu si Wesley ne apropiaseram,sau cel putin aceasta era parerea mea caci cu 10 minute inainte avusesem o cearta mare iar eu am plecat nervoasa spre casa. Mi-am bagat castile in urechi, muzica fiind o necesitate pt mine, mai ales cand eram nervoasa. Cearta izbucnise de la faptul ca el auzise de la cineva anume ca eu si Cole,cat eram acasa, ne intalniseram de  mai multe ori ca sa pierdem vremea prin oras. Eu insa numi dadeam seam ace treaba avea Wesley cu toate acestea, si mai ales de ce credea tot ce auzea, nu iesisem cu Cole si nu vad de ce ar reactiona asa mai ales ca  noi nu eram in nici o relatie. Din cauza gandurilor mele care nu imi dadeau pace, si pot spune ca rasunau in capul meu mai tare ca muzica, nu i-am auzit pe Cole si Asher care veneau din spatele meu. Ma speriasem cand simtisem 2 maini ridicandu-ma si punandu-ma pe umerii lui, era Cole.
-Hei Tori.Ne-am gandit sa te conducem pana acasa avand in vedere ora si ce ti sar putea intampla la ora  daca ai merge singura.
-Da,multumesc Cole...dar ai putea te rog sa ma pui jos?!
-Haide,ne distram.
Si incepuse sa fuga cu mine pe umeri. EU tipam cat ma tineau plamanii dar se parea ca nu avea nici un efect asupra lui.Intr-un sfarsit ma pusese jos. Asher,saracutul,era manga, nici macar nu putea merge drept si radea tot timpul. Ma lua pe dupa umeri
-Ah,Tori..oricine se va lua de tine va trebui sa treaca de mine.
-Da,sau poate ar trebui sa mergi tu in pat. I-am spus prinzandu-l ca sa nu cada lat pe asfaltul rece.
El rase si fugi in fata, mergand cum se spune pe 7 carari.Cole veni langa mine.
-Si?Cum merge „relatia”?
-Mda,daca ar merge bine nu crezi ca m-ar fi condus Wesley acasa acum?
Fata lui deveni brusc serioasa. Parul lui lung,(bine nu foarte lung, ceva gen justien bieber, doar ca muuulllttt mai dragut, ) ii incadra perfect fata, iar buzele lui care acum nu se miscau deloc ii dadeau uneori tenta de copil micut gata gata sa rada la orice ii spuneai. Ciudat insa mi se parea ca desi fata lui era serioasa in ochii lui puteam vedea un licar jucaus. L-am dus pe Asher acasa,la propriu adica lam pus in pat, dupa care am luato pe plaja spre casa bunicii.  Valurile saruta incet nisipul cald si fin al plajii, iar luna care se reflecta in apa ne oferea lumina necesara sa ne vedem unul pe altul
-Tori? Ai de gand sa-mi spui ce s-a intamplat?
-Hmm? A da.
Eram mult prea ocupata sa ii studiez trasaturile decat sami amintesc ca ma certasem cu Wesley.
-El a auzit de la cineva, nici macar nu a vrut sami spuna cine, ca noi doi ne dadeam intalniri cat am fost acasa si aiureli de genul, dar eu nu vad ce probleme ar puea avea el cand noi nici macar nu suntem impreuna. De ce reactioneaza asa? Si, in mod ironic, Jesse mi-a spus ca a invitato de mai multe ori vara trecuta,cand eram impreuna, sa ia cina cu el si sa mearga la film etc sub pretextul ca nu avea cu cine! Adica eu eram nimeni?! Ma trata ca pe  un nimeni de fata cu restul dar in fata mea se purta ca un inger,de ce? Adica cum..
-Ok!! Tori,calmeaza-te. Urla el luandu-ma de umeri si scuturandu-ma usor.Se uita fix la mine,parca putea vedea ce era inauntrul meu,parca putea sa simta ce simteam eu. Nu-l vazusem niciodata in felul acesta,nu-l admirasem niciodata asa. In acel moment,cum se uita la mine, imi parea cel mai dragut baiat pe care-l intalnisem. Dar de ce mi se intampla asta acum?Eu il placeam pe Wesley, de ce mi se parea Cole atat de dragut acum?
-Ai inceput sa tipi si fata si se facuse putin albastra. Rase el
-Da,poate ai dreptate. Trebuie sa ma calmez, ah...ai vrea sa intri p un ice tea si eventual un joc de scrabble?
-Da, ar pica bine.
Cat stateam in pat ascultand muzica in minte imi aparea chipul lui, si rasetul si toate datile in care am iesit pt a ne distra.De cate ori inchideam ochii il vedeam zambind, sau aruncadu-mi priviri pe furis.Eh, „cam atat a durat vara fara griji”. La cateva saptamani dupa ce ma conduse acasa, eram cu el, Stefan,Anton si Jesse la un bar de pe plaja,unde era o petrecere Salsa. Dupa cateva shoturi de tequila si mojito neam incumetat sa dansam. Anton dansa cel mai bine dinre noi, si ma invitase la dans. Se misca cu adevarat bine,facanduma sa ma simt rusinata de cum ma miscam eu. El probabil observa stanjeneala mea si ma trase spre el
-Te misti grozav.imi spuse in timp ce faceam o pirueta.
Jesse dansa cu Cole,ceea ce recunosc imi provoca un sentiment ciudat de gelozie. Desi era doar o scanteie o simteam intens cum crestea in mine,asa ca mam scuzat fata de Anton si mam indreptat spre bar ca sa mai iau un shot. Curand venira si ei, la care Anton veni cu o idee
-Hei, pe voi doi nu v-am vazut dansand niciodata. Ar trebui sa dansati sa facem misto si de voi.
Am ras cu totii la ideea lui, dar in momentul urmator Cole imi apucase mana tragandu-ma spre ringul de dans. Era o melodie lenta de-a  Shakirei,Illegal mai exact. Cand se posta in fata mea am simtit cum stomacul mi se facuse ghem si in gat mi se puse un nod. Nu puteam vorbi,dar mai sa ma misc. El parea in apele lui,increzator, nimic nici macar privirea nu-l trada.Imi lua mana, iar cealalta mana si plasase pe spatele meu, impingandu-ma usor spre el. Astfel,cu corpurile lipite,el conducea dansul.Numi venea sa cred cum corpul meu se misca fara comenzi ale creierului,doar pluteam.Simteam cum pluteam usor printre oameni,si printre luminile colorate care erau aruncate intro doara pe ringul de dans. N-am realizat cand se terminase melodia, am realizat doar ca ne opriseram.
-Uau, parca plutesti. Imi spuse el
-Da, cam asa ma simteam.
-Ar trebui sa ne oprim.
-Dar neam oprit.
Ala fusese singurul semn carel tradase. Oare simtise si el ce simtisem eu? Chiar daca asa era nu aveam sa aflu niciodata. Ma conduse acasa, dar eram prea emotionata ca sa mai pierd timpul cu el, asa ca am zis ca aveam sa ne intalnim a2a zi.
Dupa ce miam luat inghetata  de ciocolata si ice tea-ul mam asezat la televizor, avand de gand sa ma uit la filmul Titanic. Nici nu incepuse filmul bine caci primisem un mesaj.Era de la Cole, un mesaj simplu care parea trimis de la un prieten la alt prieten din cauza plictiselii.
„Ce faci?”  
„Ma pregateam sa ma uit la un film, numa ce am iesit de la dus, tu?”
„Stateam cu picioarele pe perete si mancam chipsuri, in legatura cu cearta ta cu Wesley, nu am apucat sati dau nici un sfat,si sincer nu prea stiu ce sati spun doar ca voi fi aici daca vei vrea sa vorbesti cu cineva”
„Mda. Mersi mult”
„SI te-ai gandit la posibilitatea unei relatii cu altcineva?? In caz ca nu va veti impaca desigur”
„Da,numai ca nu as vrea un strain, si sincer..nu stiu sigur daca voi mai vrea o relatie.”
„Ei bine, eu nu sunt un strain”
Cand am vazut raspunsul am ramas efectiv blocata,ce era sa fac?? Ce aveam sa fac? Eu il placeam pe Wesley, si nu exclusesem posibilitatea impacari. Cu Cole in schimb ce viitor as fi avut? El sigur nu avea de gand nimic serios dupa cum il cunosteam.Trebuia sa raman ferma asupra deciziei.
„Ahm, Cole...eu il plac pe Wesley.Si momentan nu vreau sa ma gandesc ca nu ne vom impaca”
Nu mai raspunse nimic,asa ca am crezut ca sa suparat.
In urmatoarea seara ne intalniseram pe plaja de langa casa bunicii la un meci de volley. Eram toti in afara de Wesley si Cole. Intrun tarziu Cole aparu,cu mana in ghips. Ma panicasem in interiorul meu,dar nu am vrut sa las sa se vada. El numi arunca nici o privire, nici macar nu ma saluta. Oare asa de rau sal fi suparat?
-Ce sa intamplat? Puse Jesse intrebarea care ma rodea pe mine
-Ah,nimic. Doar un meci de rugby. Am cazut cam tare si miam fracturat umarul,nimic  grav.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu