luni, 20 iunie 2011

Doar o data(part I)

Fara dragoste nimic nu are rost. Asta auzeam de la mama mea de la varsta de 10 ani, dar de ce sa cred eu asta? Eu visam la bani, masini, haine de firma. NU vroiam o viata oarecare, nu vroiam o viata normala. Vroiam aventura,sa calatoresc. La asta ma gandeam cand coboram scarile casei ca sa iau ziarul. Prima pagina,ceva normal. O vedeta drogata si prinsa de paparazzi inselandu-si sotul, de ce toate  vedetele trebuia sa se drogeze??Era chair atat de greu sa faci o donatie caritabila deca sa bagi droguri in corp,si sa te distrugi? Ah, era prea mult pt creierul meu mai ales dimineata.  Am intrat in casa pustie a parintilor mei.  Ei evident erau déjà plecati. Mi-am pus o cana de cafea calda si am ocupat un loc la masa din bucatarie. Fiind vacanta ma pregateam sa plec la bunica mea in L.A., California. Televizorul era aprins pe un canal de stiri, dar vorbea singur caci gandul meu era departe la plaja din Malibu, la cocktail-urile reci si la cluburile agglomerate.Nu mai puteam rabda 4 ore pana cand aveam sa ajung sami vad prietenii, si sa ne punem unii pe altii la current cu ce se mai intamplase in vietiile noastre, asa ca am dat fuga sus pentru ami pregati bagajul.
Langa casa bunicii, vecini cu ea locuia o familie, iar eu cu baiatul lor avuseseram o relatie care pot spune ca nu evoluase prea bine, dar inca nu renuntasem. Inca il placeam.Desigur daca gandeam atunci, cum ar gandi o persoana cat de ca matura, as fi stiut ca era doar o iubire de vara si nu mi-as fi irosit timpul cu asta. Mai stiam, ca in L.A. in timpul vacantei de vara mai mergea un baiat tot la bunicii lui, care invata la aceiasi scoala cu mine in N.Y. Ne imprieteniseram  vara trecuta, si eram destul de apropiati, si ne promiseseram ca ne vom intalni pe plaja din Malibu in aceasta vara. Tipul era foarte dragut, par negru, ochi caprui si o personalitate ciudata,foarte “miserupist”, dar nu-l vazusem niciodata mai mult decat un prieten.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu