joi, 23 iunie 2011

Doar o data(part II)

Revederea


Vara asta nu aveam sa las nici un baiat sami distruga vacanta. Vara aceasta  plaja avea sa devina mama mea, apa sora mea iar cei mai buni prieteni aveau sa fie  ochelarii de soare,palaria de paie si crema de soare . In timpul zborului ma gandeam la sentimentul  acela de fericire care aveam sal impartasim cu totii in momentul revederii. Prietenii mei,cu totii, locuiau in diferite parti ale tarii. Jessie, una din prietenele mele cele mai bune locuia in Chicago, Bayley, cealalata prietena buna, locuia in Portland. Carter, tipul clovn al grupului locuia in Louissiana,  Asher . alcolicul nostru locuia in Phoenix; gemenii grupului  Stefan& Anton locuiau in San Fransisco; Leo, obsedat de masini si motociclete  avea resedinta in  Boston; Carlie, cea mai mare din gasca  locuia in Denver, iar  restul erau imprastiati prin Dallas, Mexico City,  Washington, doar 2 din prietenii  nostril locuiau in Londra si Paris iar ei ne aduceau tot timpul ceva simbolic din orasul lor. Ah, cat de dor imi era de Jesse si Bayley, abia asteptam sa mergem la turul nostru mall, zilele intregi pe plaja,si uneori si noptiile. Ele au fost primele persoane care au primit un videocall imediat ce am pus piciorul in aeroportul L.A.X.
-Aaaa!! Ai ajuns. Auzeam vocea  subtire si plina de simpatie a lui Jesse
-Nu ti-a fost dor de aeroportul aglomerat si gandul ca esti asa  aproape de plaja?? Am auzito sip e Bayley
-Cum sa nu?!  Numai la asta mam gandit in fiecare clipa in care ma uitam pe geam. N-ai idée ce bine e sa fiu din nou aici.
-Ei bine, intr-o ora ? Turul de mall? Vocea lui Jesse era acum nerabdatoare
-Da. E perfect . am raspuns amandoua
Numele meu e Tori Marx, si viata mea doar incepea sa capete un contur,doar ca eu nu eram destul de matura incat sal vad.
Bunica ma astepta cu zambetul pe buze si bratele larg deschise. Statea singura in casa enorma de pe faleza, de cand murise bunicul meu. Era tot timpul fericita cand ma vedea,nu doar pt ca eram singura ei nepoata ci si pentru ca stia ca aveam sa am grija sa nu o las singura si fara ocupatie prea mult timp.Miam lasat bagajele nedespachetate doar ca sa savurez un ceai cu gheata alaturi de ea.
-Stii Tory, Wesley te cauta.
-Ah buni, daca ai stii cat de mult  imi doresc sal intalnesc . Cred ca inca  il plac.
-Ai grija draga mea,asta sar putea sati intunece viziunea asupra multor alte aspecte.
Nu am ascultato,desi ar fi trebuit.Pe atunci erau doar vorbe goale, doar mai tarziu aveam sami dau seama cat de tare va durea faptul ca mam chinuit atat de mult sa raman o fata imatura.
Le asteptam pe fete in fata shopping center-ul CENTURY  CITY. Jesse ajunsese prima si se agatase de gatul meu gata  gata sa ma lase fara aer, si bayley la fel. Dupa 2 ore de colindat prin magazine,am luato incet spre Starbucks,cafeneaua  noastra,puteam spune ca aveam card de fidelitate la cat de des mergeam pe acolo. Stateam si palavrageam despre planurile noastre pt aceasta vara.
-As vrea sa uit ca am un prieten acasa,si asta voi face mai ales daca gasesc un baiat pe placul meu. Ne spuse Bayley.
Reactia noastra fusese un ras isteric.
-Bayley, voi sunteti impreuna de cand?? De la primul razboi mondial?? Esti o calugarita, la propriu. Iam spus eu incepand sa rad iarasi.
-Da da, asa e. Ai avut mii de sanse cu mii de tipi draguti,dar sangele tau de calugarita care sia daruit inima unui tip care probabil a aruncato, nu te va lasa sa faci asa ceva. Isi dadu Jesse cu parerea.
-Ah uite, am primit un sms de la Asher. Au ajuns cu totii, si asta seara ne vedem pe plaja de langa casa ta Tori.
-Dar de ce acolo??
-La cata galagie vom face avem nevoie de o plaja izolata.
-Pai asa puteti veni la bunica mea, sar bucura sa va vada pe toti. Leam zambit fetelor.
Cazuram de accord sa ne intalnim la casa bunicii mele,iar eu mersesem repede acasa pt a despacheta si a ma pregati, stiam ca intrun fel sau altul avea sa apara si Wesley.Alesesem  o pereche de colanti cu aspect de blugi,deschisi la culoare, un tricou rosu cu o bufnita pe el si o pereche de tenisi rosii. Bunica isi facuse de lucru la bucatarie pregatind popcorn, nachos si cateva sandwich-uri. Am coborat la ea ajutand-o sa pregateasca masa, iar la ora 10 auzeam de pe plaja alaturata voci si rasete care imi dadeau de stire ca prietenii mei aveau sa ajunga in mai putin de 5 minute. Cineva batu in usa de la intrare. Am fugit sa deschid ajungand sa ma uit in ochii verzi-caprui a lui Wesley.
-Buna,Tori.
-Ah, buna. Iam zis zambind larg
-Ma bucur sa te vad. Imi spusese el zambind si imbratisandu-ma.
Ah,parfumul lui imi inunda narile si pielea lui fina imi provoca fiori ca ma atingea.Uau, ciudat. Spusesem ca nimeni numi va distruge vacanta dar asta schimba totul.L-am invitat inauntru pana la venirea celorlati, dar nu am apucat sa schimbam doua vorbe  caci Jesse se catara pe spatele meu sugrumanduma cu atata drag. Dupa ea primul care ma imbratisa fu Cole, dupa el Carter care adaugase ceva ce numai lui ii se parea amuzant, Stefan si Anton erau cei mai bucurosi sa ma vada, caci stiau ca puteau dormi la mine oricand ca dimineata sa se poata antrena, faceau inot de performanta, Leo imi adusese un breloc in forma de Ferrari, ca s ail iert pt k nu ma contactase. Carlie ajunsese inaintea tuturor in L.A. asa ca o prinse soarele putin,iar Nicole,prietena noastra din Anglia imi adusese un termos cu big ben pe el iar Jasper, prietenul nostru din Franta imi adusese un tricou cu J’adore Paris. Neam asezat cu totii la masa, indopandu-ne cu nachos si popcorn, povestind ce facusem in lunile in care fusesem acasa si cat de rau terminasem cu scoala. Evident Carlie terminase cel mai bine dintre toti, cu cea mai mare medie.
Era atat de bine sai revad pe toti si sa le ascult povestile ridicule, si rasetele. Traiam pentru asta, in fiecare zi in care eram acasa ma trezeam cu gandul ca in curand aveam sa ne intalnim iar in vara ce avea sa urmeze.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu